»Glede na to, da naj bi bila ta ureditev bolj rigorozna, strožja kot s predlogom zakona, bomo seveda upoštevali navodila zakonodajno-pravne službe in zadevo uredili tako, da bo skladna z njihovim mnenjem.«
»Zakon sploh ni primeren za nadaljnjo obravnavo, saj pomeni neposreden pritisk na ustavno sodišče in sodnika Jakliča.«
»Zakonodajno-pravna služba je predlog raztrgala.«
»Ustavni sodnik je izjemno pomembna javna funkcija, ena najpomembnejših, če ne najpomembnejša, in integriteta v tem primeru nikakor ne sme in ne more biti pod vprašajem in niti ne morebitno opravljanje druge dejavnosti.«
»Mora pa biti jasno, da funkcija ustavnega sodnika ni združljiva z opravljanjem poklicne ali druge dejavnosti, namenjene pridobivanju dohodka ali premoženjske koristi, ki po zakonu o integriteti in preprečevanju korupcije ni združljiva z opravljanjem javne funkcije.«
»To mora biti oseba z najvišjo stopnjo integritete. Verjamem, da ta določba ne bo nikoli uporabljena, ampak naj služi kot garant, da se s primerom, s kakršnim smo se srečali v preteklosti, ne bomo več srečali.«
»Odločila sem se, enako kot pri noveli zakona o parlamentarni preiskavi, da je prav, da jo kot nekdo, ki predstavlja zakonodajni vrh oziroma zakonodajno telo, vložim sama in seveda tudi prevzemam odgovornost.«
»KPK je konec aprila uvedel predhodni preizkus v omenjenem primeru.«
»Jaklič je pozneje zatrdil, da je kot samostojni podjetnik opravljal raziskovalno delo, kar mu zakonodaja dopušča, prepričan pa je, da za to ni potreboval soglasja predsednika ustavnega sodišča, zato zanj niti ni zaprosil.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju